Produsele BERTfood sunt vegane și de post?
Toate produsele Bert sunt create într-un mediu complet vegan, fără niciun conținut de lapte sau alte derivate animale. Utilizăm nuci de caju, migdale, cremă de cocos și ovăz ca bază, împreună cu apă și sare de Himalaya, ingrediente simple și de calitate.
Cum ar trebui să păstrez produsele BERT?
Păstrați produsele Bert la frigider, între 2 și 6°C.
Alternativa de brânză maturată preferă un mediu aerisit. Vă recomandăm să le păstrați cu ambalajul desfăcut sau chiar fără ambalaj în frigider. A se evita recipientele mici, cu închidere etanșă. Valabilitatea lor este între 20-45 de zile, în dependență de produs.
Se recomandă a fi consumate în decurs de maxim 5 zile de la deschiderea ambalajului.
Cum se fermentează produsele BERT?
Pentru a fermenta produsele, folosim culturi vegane de fermentare, certificate organic. Acestea funcționează asemănător bacteriilor din murături, având efect benefic asupra digestiei și a întregului tract digestiv.
Copiii pot consuma produsele BERT?
Cu siguranță! 60% dintre consumatorii noștri sunt copii. Majoritatea lor au intoleranță la lactoză sau diverse alergii. Unele produsele Bert conțin nuci și ovăz, de aceea, este recomandat ca inainte de consum, parintii să ceară acordul pentru consumul nucilor de caju sau a migdalelor din partea medicului lor.
Produsele BERT conțin gluten sau lactoză?
Nu. Produsele Bert nu conțin nici gluten, nici lactoză, sunt pe bază de caju, migdale și ovăz.
Se folosesc conservanți, coloranți sau potențiatori de aromă?
Nu, nu folosim conservanți. Produsele noastre nu conțin substanțe de ameliorare a aromei sau coloranți. Toate produsele sunt fabricate numai din ingrediente naturale.
Produsele BERT conțin grăsimi adăugate?
Nu. Considerăm că nucile de caju și migdalele sunt destul de bogate în grăsimi, de aceea, preferăm să nu adăugăm alte grăsimi. Singura excepție se face în cazul untului de post.
Folosim ingrediente organice?
Folosim condimente organice, nuci de caju și migdale ecologice (certificate organic).
Unde se produce BERT?
Sediul nostru de producție se găsește în Timișoara.
Transport și livrare
1. În cât timp ajung produsele BERT la tine?
Livrare în țară:
• Din grijă pentru tine și pentru gustul autentic #BERTfood, evităm ca produsele noastre să fie lăsate peste weekend în depozitul companiei de transport.
Astfel, pregătim coletele în fiecare zi de luni, marți și miercuri, toate comenzile primite până miercuri la ora 11:00 se vor trimite în săptămâna curentă, comenzile primite miercuri după ora 11.00, joi, vineri, sâmbătă si duminică vor fi trimise in săptămâna următoare., începând cu ziua de luni.
• Majoritatea coletelor sunt livrate in 24 ore, dar există cazuri în care acestea ajung în 48 ore. Dacă nu ajunge coletul la Dumneavoastră în 24 ore, vă rugăm să ne contactați, pentru ca noi să solicităm urgentarea livrării.
• Înainte de a trimite sau a livra comanda, vă sunăm pentru a primi acceptul dumneavoastră.
• Livrările în Timișoara se fac de luni până vineri!
2. Cum păstrăm produsele reci și nealterate, pe durata transportului?
Pentru ca produsele BERT să ajungă în siguranță la tine, în sezonul rece folosim spumă care izolează termic produsele și are proprietăți antișoc, iar în sezonul cald, folosim și pastile de gheață. Astfel, produsele sunt transportate într-un mediu sigur, cu temperaturi optime.
3. În ce orașe livrăm?
Trimitem colete în toate orașele din țară, prin compania de curierat GLS.
4. Cât costă transportul?
Prețul pentru transportul coletelor în țară este de 19,99 Lei, prin firma de curierat GLS.
Livrările în Timișoara sunt 14,99 lei. (19,99 lei zona limitrofă)
Pentru toate comenzile in valoare de peste 159.99 lei transportul este gratuit.
Datorită volumului si greutății mai mare al ambalajelor, pentru comenzile care conțin Mon’yurt Classic, Quefir, Cremosa, Mayo, se va percepe o taxă unică de ambalaj de 4,49 lei cu tva.
5. Există comandă minimă?
Comanda minimă este de 60 lei, dar cine poate rezista produselor BERT? 🙂
6. Ce se întâmplă cu produsele dacă întârzie curierul?
Atunci când un colet întârzie, nu înseamnă că nu e nerăbdător să ajungă la tine, ci doar a întâmpinat câteva obstacole pe drum. 🙂
Recomandarea noastră este să primiți coletul chiar și în condițiile unor întârzieri.
Garantăm o nouă livrare în cazul în care ne comunicați că produsele se dovedesc a fi deteriorate, chiar dacă întârzierile nu sunt din vina noastră.
Prin refuzul dumneavoastră de primire a unui colet, suntem obligați să plătim returul acestuia. Din acest motiv, alegem să nu mai trimitem persoanelor care refuză o dată livrarea. Pentru noi ar însemna să suportăm costurile a 3 transporturi, pe lângă valoarea produselor deteriorate.
Mulțumim că ne alegeți și ne înțelegeți implicarea! 🙂
7. Livrarea coletelor
Este normal dacă pastilele de gheață ajung dezghețate la dvs.
Este, de asemenea, posibil, chiar dacă foarte rar, ca produsele să ajungă călduțe, dar acest lucru nu afectează calitatea produselor. Nu uitați ca produsele sunt 100% vegane și nu se comportă ca brânzeturile tradiționale.
După recepție, vă rugăm să păstrați produsele la 2-6 °C.
Nu ai găsit ce căutai?
Dacă nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta te rugăm să ne contactezi folosind formularul de mai jos: